Kava Lavazza imala je neke legendarne marketinške poteze


Već smo jednom bili pisali o tome kako je Lavazza u svojoj dugogodišnjoj tradiciji u nekoliko navrata pokazala svoje izvanredne mogućnosti prilagodbe tržištu lansirajući vrlo zanimljive marketinške kampanje za razdoblja u kojima ih je lansirala.

U trogodišnjem razdoblju 1950. – 1952. godine Lavazza je, paralelno s umjetničkim naljepnicama koje su stvarno bile hit tada kada su objavljene, objavila i 500 naljepnica posvećenih sportskim prvacima, posebice biciklizmu i nogometu. Mnoge druge serije, međutim, ostale su neobjavljene.

Kava Lavazza imala je neke legendarne marketinške poteze

Srebrna Maes naljepnice su nosile autoritativni potpis Brune Slawitza, tadašnjeg direktora Guerin Sportiva, a među najpopularnijim serijama bilo je i onih posvećenih Grande Torinu i njegovim prvacima, koji su nestali godinu prije u tragediji Superga 4. svibnja. 1949., s popisom žalosti. Kolekcija Lavazza naljepnica završila je 1969. godine, stupanjem na snagu prijedloga zakona Petog zakonodavnog tijela koji je zabranio premium prodaju hrane i pića, uključujući i kavu. Jedanaest serija je već bilo tiskano i spremno za distribuciju – od 273 do 283 – dok su ostale ploče – ukupno 36 serija Lavazza kartica – bile spremne za rad, ali nikada nisu reproducirane. To uključuje seriju posvećenu pothvatu Apolla 8, prve svemirske ekspedicije s ljudskom posadom koja je napustila Zemljinu orbitu i stigla do lunarne.

Jedna od serija koje škole još uvijek najviše traže je ona posvećena oružju i neeksplodiranim ubojitim sredstvima, uključena u seriju Građanskog odgoja. Serija „Smrt u tvojim rukama“ Izdana 1953. godine, ta Lavazza serija je imala posebnu svrhu: educirati djecu da se ne igraju s onim što bi se moglo činiti bezopasnim predmetima. Neeksplodirano oružje i ubojna sredstva često su pronađena u gradu poput Torina – prvom u Italiji koji je bombardiran u noći 11. lipnja 1940., samo dvadeset četiri sata nakon objave rata, i među najteže pogođenim s više od sto zračnih napada u narednih pet godina.